Stichting in beeld

...heeft als passie om (ex)dak- en thuisloze jongeren, die zich nauwelijks staande houden in het leven (laat staan op de arbeidsmarkt), te steunen om weer mee te kunnen doen.

Wij bieden kwetsbare jongeren de mogelijkheid om hun talenten in beeld te brengen en te ontwikkelen. We willen hun zelfbeeld realistischer en positiever maken.

Stichting In Beeld ondersteunt deze jongeren bij het krijgen van handvatten en opstapjes op een creatieve wijze. Dit doen we door hun mogelijkheden, kwaliteiten en interesses vorm te geven en in beeld te brengen.

Stichting in Beeld streeft naar een maximaal rendement van haar projecten.

Hoe?
Door een vooraf strakke, en efficiënte projectopzet en planning. Door een persoonlijk, naar maat opgezet plan per deelnemer met haalbaar eindresultaat. Door het toepassen van de vrijplaats methode, die in de praktijk positief werkt.

Wij werken met een netwerk van (creatieve) professionals , die samen met ons de talenten van de jongeren omzetten in succes.

Visie

Stichting In Beeld streeft er naar om (ex) dak- en thuisloze jongeren op een positieve manier in beeld te brengen. Wat zijn hun kwaliteiten, persoonlijke krachten, passies en interesses? We geven hen handvatten om hun eigen toegang tot een groter netwerk te benutten. Hier is een methode voor ontwikkeld: de vrijplaats methode. De vrijplaats methode maakt gebruik van creatieve impulsen in een veilige omgeving. Het resultaat is dat jongeren op een positieve manier ervaren dat zij wel degelijk kwaliteiten hebben, die in de maatschappij gewaardeerd worden en een plek kunnen krijgen.

​© 2017 Stichting In Beeld

• Grey Facebook Icon